Març 28, 2024
perfil del contractant
Eivissa neta!
Tràmits online

Notícies

Agenda cultural, esportiva i d'activitats

Modernització

Nou servei d'empadronament

A partir del 15 de febrer de 2021, l'empadronament deixarà de fer-se al moment.

Així, les persones que vulguin empadronar-se al municipi d'Eivissa, hauran d'acudir al registre d'entrada, amb la documentació original necessària (que poden trobar en el següent enllaç: Padró - Alta o canvi de domicili al Padró Municipal d'Habitants). No cal portar còpies d'aquesta documentació.

Per poder acudir al registre d'entrada s'haurà de demanar cita prèvia a través de la seu electrònica: https://eivissa.sedelectronica.es/citaprevia

A més, a partir de el 15 de febrer de 2021, el tràmit d'alta o modificació en el padró municipal, també podrà fer-se de forma electrònica a través de la seu de l'ajuntament, utilitzant un certificat electrònic o el servei d'identificació Cl@ve. En aquest cas d'alta a través del registre electrònic, l'ajuntament es reserva el dret a realitzar les corresponents accions per a comprovar la veracitat de la informació presentada.

Enllaç a:
· Informació sobre el tràmit en pdf
· Tràmit: Padró - Alta o canvi de domicili al Padró Municipal d'Habitants
· Cita prèvia al registre d'entrada

Viver d’Empreses

Viver d'EmpresesEl Viver d'Empreses és una estructura d'acollida temporal pensada per ubicar empreses a l'inici de la seva activitat, acompanyar-les i prestar-les determinats serveis adaptats a les necessitats de cada projecte empresarial amb la finalitat de facilitar el desenvolupament d'iniciatives d'interès per Eivissa.
Constitueix un espai físic, que combinant l'oferta de locals, formació, assessorament i prestació de serveis, tracta de cobrir les necessitats bàsiques de petites empreses, permetent millorar les serves expectatives de supervivència.
Ubicat a una planta baixa en el centre de la Ciutat d'Eivissa, disposa d'una superfície de 600m2 amb espais comuns i 16 mòduls per l'allotjament d'empreses de entre 12 m2 i 26 m2, alguns dels quals es poden convertir en mòduls dobles o triples d'entre 36m2 a 54 m2.
Tots els mòduls estan dotats d'instal·lacions individuals d'electricitat, telèfon, accés a Internet i climatització permetent la immediata posada en marxa de l'activitat empresarial.
Les empreses allotjades tenen accés a les instal·lacions les 24 hores del dia, durant tot l'any.
Els espais comuns consten de zona recepció i administració, dos àrees d'espera i de reunions informals, una sala d'usos múltiples i la zona de lavabos.
Les instal·lacions del Viver d'Empreses són totalment accessibles a persones amb mobilitat reduïda, així com l'accés al mateix des del carrer, que compta, a més, amb dos places d'aparcament reservades per persones amb mobilitat reduïda.
A les mateixes instal·lacions s'ofereix l'assessorament empresarial necessari, tant per realitzar el projecte empresarial i posar en marxa l'activitat, com per consolidar el negoci i elaborar plans estratègics, així com accés a la resta de serveis oferts dins Eivissa Crea.

A més, les empreses allotjades al Viver d'Empreses disposen dels següents serveis:
Recepció i control d'accessos
Fotocopiadora
Fax
Accés a serveis telemàtics
Neteja i manteniment
Seguretat i vigilància
Àrea de descans i de reunions informals
Sala d'usos múltiples

Viver d'Empreses


Enllaç a:
·Dossier Viver d'Empreses

Padró Municipal

La població del municipi d'Eivissa en l'actualitat és de 51.128 persones.
Els ciutadans que vulguin registrar-se al padró municipal han d'anar al Servei d'Atenció a la Ciutadania (SAC) on se'ls atendrà exclusivament amb cita prèvia.
Els tràmits que s’hi poden fer són: donar-se d'alta o de baixa en el padró municipal, canvi de domicili, i certificats d'empadronament i de viatge. També es pot tramitar la renovació d'inscripció patronal per a estrangers, amb o sense autorització de residència permanent.
L'enllaç de la Seu Electrònica, a l'apartat Tràmits Padró, permet obtenir més informació sobre aquests tràmits, els formularis i documentació a presentar. També concreta si la tramitació ha de ser presencial o pot ser electrònica, en aquells casos que no requereixin cita prèvia.

Adreça i horaris d'atenció:
Servei d’Atenció a la Ciutadania
C. de Canàries, 35 baixos
07800 – Eivissa
Telèfon: 971397600 (ext. 21005)
Mail: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.
Horaris d'atenció: de dilluns a divendres de 08.30 h a 14.00 h.
Per obtenir cita prèvia ha d'anar a:
https://eivissa.sedelectronica.es/citaprevia.1
i triar Registre d'Entrada.