L'ajuntament d'Eivissa ha posat en marxa una campanya de conscienciació i de bones pràctiques. Els missatges són molt senzills i inclouen informació sobre reciclatge, sobre els horaris per baixar els fems, què fer si som grans generadors de cartró (dirigit a establiments comercials), com hem de llençar el cartró, on reciclar piles o electrodomèstics, com utilitzar el servei de les deixalleries mòbils, altres missatges dirigits a propietaris de cans, com deixar la platja quan marxes...
Es tracta d'una campanya que toca molts d'aspectes de la vida diària i de les bones pràctiques de la ciutadania i on necessitam la col·laboració ciutadana per tal de fer complir aquestes normes bàsiques. S'està treballant en properes accions de conscienciació emmarcades dins de la obligació que te l'empresa concessionària de la neteja, Valoriza.

-
Inici
-
Actualitat
-
Agenda cultural, esportiva i d'activitats
-
Ciutat
-
Medi ambient
- Campanya de neteja al municipi d'Eivissa
Subscriu-te al Butlletí
Agenda
Protecció de dades de caràcter personal.
A) Dades recollides a través de formularis. En el cas que faciliteu les vostres dades personals a través del lloc web o a través de la seu electrònica de l’Ajuntament d’Eivissa, el tractament que se'n pot derivar se sotmet a les previsions de la Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal (en endavant LOPD), i la resta de normativa aplicable. L'Ajuntament d’Eivissa només tracta les dades personals de les persones usuàries del lloc web o de la seu electrònica que resulten adequades, pertinents i no excessives per al compliment de la finalitat d'atendre correctament les persones usuàries i amb relació a l'exercici de les funcions de l'ajuntament, als efectes del que disposa el principi de qualitat (art. 4 LOPD). Si voleu exercir els drets d'accés, rectificació, cancel·lació o oposició amb relació a les vostres dades de caràcter personal tractades per l'ajuntament, en els termes i les condicions previstes en el títol III de la LOPD, podeu comunicar-ho per escrit a l’adreça postal o a la de correu electrònic de l’ajuntament. També podeu formular les vostres sol·licituds d'accés, rectificació, cancel·lació o oposició utilitzant altres mitjans, sempre que aquests permetin acreditar l'enviament i la recepció de la sol·licitud, i que aquesta sol·licitud contingui els elements especificats en l'article 25.1 del RLOPD. (Extracte de l'Avís legal que pot consultar-se complet al menú inferior de totes les pàgines)

