Mai 06, 2021

ajuntamentdaltvila

Ultimes notícies

Nos sistema empadronamentL’Ajuntament d’Eivissa posa en marxa, a partir del dilluns 15 de febrer, un nou sistema d’empadronament al municipi.

L'Ajuntament d'Eivissa posarà en marxa a partir del pròxim dilluns 15 de febrer un nou sistema per empadronar-se al municipi d’Eivissa. La nova fórmula assegurarà la inscripció al padró municipal en un termini màxim de 30 dies des del registre de la documentació necessària per part de la ciutadania.

El regidor d’Habitatge, Aitor Morrás, ha assenyalat que ‘d’aquesta forma volem millorar i agilitzar el servei i facilitar a les persones que viuen a Eivissa que puguin registrar-se en els seus habitatges sense haver d'esperar massa temps. El registre podrà fer-se tant de forma presencial com en línia, a través de la seu electrònica de l’Ajuntament’.

Les persones interessades en empadronar-se a Eivissa hauran d’aportar el seu document d’identitat, la documentació que acrediti el seu domicili i un formulari específic de registre.
Tota la documentació es pot consultar i descarregar al Catàleg de Tràmits de la Seu Electrònica de l’Ajuntament d'Eivissa. Per a poder acudir a realitzar el registre d'entrada de forma presencial, s'haurà de demanar cita prèvia a través de la seu electrònica https://eivissa.sedelectronica.es/citaprevia.

El nou servei permet a més a la ciutadania realitzar el tràmit d’alta o modificació al padró municipal de forma electrònica sense sortir de casa, a través de la Seu electrònica utilitzant un certificat electrònic o el servei d’identificació Cl@ve. En aquest cas, l’Ajuntament podrà realitzar les comprovacions necessàries per verificar la informació presentada.

Una vegada que la documentació estigui enregistrada, el servei iniciarà el procés d’empadronament, que es farà efectiu en un termini màxim d’un mes.

Enllaç a:
· Informació i tràmit en línia: Padró - Alta o canvi de domicili al Padró Municipal d'Habitants.
· Sol·licitud de cita prèvia

Wpp