abril 27, 2024
perfil del contractant
Eivissa neta!
Tràmits online

Notícies

Agenda cultural, esportiva i d'activitats

Transparència 2017

3) Urbanisme i obres d'infraestructura (3)

69. Informació precisa sobre cadascuna de les obres més importants d'infraestructura que estan en curs (Objectius de l'obra i responsable municipal; contractista/es responsable/s; import pressupostat; període d'execució).
- Informació calendaritzada d'obres públiques

70. Es tracta, almenys semestralment, informació sobre les obres d'infraestructura realitzades i, si escau les aprovades pendents d'execució (informes, comunicats, notes de premsa, etc.).
- Informació calendaritzada d'obres públiques
La ciutadania es por subscriure voluntàriament al Butlletí per rebre informació sobre obres que afecten a la via pública des d'aques mateix apartat. L'usuari reb un correu cada cop que hi ha canvis, també reb per correu la planificació de les obres d'infraestructura que estan en curs (a part de penjar-se i estar disponibles a l'enllaç esmentat).

71. Es publiquen els indicadors:
a) Inversió en infraestructures per habitant
b) Proporció d'ingressos de l'Urbanisme sobre els ingressos totals (s'indicaran a la web els conceptes inclosos com a Ingressos urbanístics: Llicències urbanístiques, IBI, ICIO, aprofitament urbanístic, alienació de terrenys, etc.).

1) Visibilitat, canals i característiques de l'accés a la informació pública (6)

72. La web i/o al portal de transparència de l'Ajuntament destina un espai destacat o secció, fàcilment visible i clarament identificable, per difondre el dret d'accés a la informació i per facilitar l'accés aquest procediment administratiu
- Informació tràmit accés a la informació

73. Existeix i està habilitat un procediment administratiu presencial (no electrònic) per a l'exercici de dret d'accés a la informació, i s'ofereix en tot cas a l'interessat/a informació sobre els passos a seguir, horaris i requisits.

74. Es posa a disposició en la secció o portal de transparència de l'Ajuntament, un formulari web - o un canal electrònic - per formular sol·licituds d'accés a la informació pública
- Transparència - Accés/consulta a documentació i/o expedient finalitzat
- Transparència - Accés/consulta a documentació i/o expedient en tràmit

75. El canal electrònic de sol·licituds d'accés permet diversos tipus d'identificació de l'interessat, com ara una adreça de correu electrònic, autenticació electrònica ordinària (v.g. usuari i contrasenya), que no necessitin de l'obtenció/instal·lació de certificats digitals i/o l'aportació de dades fiscals
NO els permet

76. El canal electrònic de sol·licituds d'accés a la informació permet, d'una forma igualment accessible, donar seguiment a la tramitació de la petició per part de l'interessat/da, o hi ha un seguiment centralitzat de la gestió d'aquests expedients que permet conèixer la seva situació.
- Es pot fer el seguiment sempre i quan es tengui certificat digital, a través de la seu electrònica

77. Es facilita des de la web (o, si s'escau al portal de transparència) de l'Ajuntament un canal fàcil i accessible per a la formulació de queixes o suggeriments en relació amb l'Accés a la informació.
Es pot fer qualsevol queixa, suggeriment o consulta a través del formulari web Contacta habilitat a totes les pàgines de la web municipal.

2) Reclamacions i avaluació del dret d'accés a la informació pública (3)

78. Es difon d'una manera senzilla i clara a la web o al portal de transparència de l'Ajuntament, les condicions i el procediment per presentar reclamacions per denegació total o parcial en l'exercici del dret d'accés a la informació.

79. Està operativa i clarament visible a la web l'àrea o entitat municipal responsable davant la qual presentar reclamacions per denegació total o parcial en l'exercici del dret d'accés a la informació.
- Unitat de Transparència

80. Es publicita a la web o al portal de transparència de l'Ajuntament, informació estadística amb periodicitat bimestral almenys, de dades relatives a: Nombre de sol·licituds d'accés a la informació rebudes; resoltes dins de termini; desestimades, en tot o en part; i resum temàtic general de les sol·licituds d'accés a la informació rebudes:

· Sol·licituds d'informació dels grups municipals durant l'any 2020:

GM Ciudadanos Partido de la ciudadanía:
1 petició registrada en data 8 d'abril de 2020: Temàtica: Ple Muncipal. Resposta a data 20 d'abril de 2020.
1 petició registrada en data 7 de març de 2020: Temàtica Esports-Patrimoni. Resposta a data 25 de març de 2020.

GM Popular: 6 peticions d'informació:
06/07/20. Temàtica: Neteja i Medi Ambient . Data resposta 06/08/2020
31/08/20. Temàtica: Sancions i neteja. Data resposta 14/09/2020
31/08/20. Temàtica: Hisenda. Data resposta 15/09/2020
17/09/20. Temàtica: Hisenda. Data resposta 02/10/2020
de 13 de febrer: Temàtica : Recursos humans. Resposta en data 19/02
de 17 d'abril: Temàtica: Contractació. Resposta parcial en data 20/04 i completada en data 08/05
de 19 d'abril: Temàtica: Actuacions COVID. Resposta en data 07/05
de 17 de maig: Temàtica: Evissa Oberta. Resposta en data 20/05
de 22 de maig: Temàtica: Evissa Oberta. Resposta en data 29/05
**de 2 de juny: Temàtica: Eivissa Oberta. **pendent de resposta a data 8/06**