Desembre 05, 2024

ajuntamentdaltvila

Exp. Núm.: 9/13

"Organització i assistència tècnica de la 25 edició del Festival Eivissa Jazz"

Formalització contracte:
26 de juliol de 2013


-------------------------------------------
ADJUDICACIÓ
- Entitat: MP MUSIC EIVISSA ESPECTACLES I SO, S.L.
- Data: 17 de juliol de 2013
- Import: quaranta-dos mil cent setanta-cinc euros (42.175 €)
- IVA: vuit mil vuit-cents cinquanta-sis euros amb setanta-cinc cèntims (8.856,75 €)
- Preu Total: cinquanta-un mil trenta-un euros amb setanta-cinc cèntims (51.031,75 €)
- Termini formalització contracte: dins del termini màxim de quinze dies hàbils des de la notificació del corresponent decret


-----------------------------------------------------------
Mitjançant la present es comunica que la Mesa de contractació per a l'obertura dels sobres 2 i 3 dels licitadors admesos s'ha acordat fixar per al dia 21 de juny de 2013 a les 9:30 hores a les dependències municipals sites al C/ de Canàries, 35, 2º pis, Edifici Sa Colomina, de la ciutat d'Eivissa

-------------------------------------------------------------
Mitjançant la present es comunica, als efectes oportuns, que l'Alcaldessa, Sra. Marienna Sánchez-Jáuregui Martínez, ha procedit a delegar la Presidència de la Mesa de Contractació de documentació a la Sra Mar Sánchez Gutierrez.

--------------------------------------------------------------
Mitjançant la present es comunica que s'ha procedit a modificar la data de la pertinent Mesa de contractació per l'obertura d'ofertes, per la qual cosa, la mateixa queda fixada per al proper dia 19 de juny de 2013 a les 14:00 a les dependències municipals sites a C/ Canàries, 35, 2ª planta, Edifici Sa Colomina.

Exp. Núm.: 3/13

"Servicio de retirada de vehículos de la vía pública y vehículos considerados como residuo urbano"
 
ADJUDICACIÓ
- Entitat:  CA NA NEGRETA, S.A.
- Data: 3 d'octubre de 2013
- Import: cinc-cents quaranta-dos mil quatre-cents euros (542.400 €)
- IVA: cent tretze mil nou-cents quatre euros (113.904 €)
- Preu Total: sis-cents cinquanta-sis mil tres-cents quatre euros (656.304 €)
-Data formalització contracte: 25 de novembre de 2013


-----------------------------------------------------------------------------------
Mitjançant la present es comunica que, havent-se emès informe per part dels Serveis Tècnics,  s'ha acordat fixar la Mesa de Contractació pel dia 16 d'agost de 2013 a les 8:45 hores a les dependències municipals sites al C. de Canàries, 35, 2º pis, Edifici Sa Colomina, de la ciutat d'Eivissa.

Es comunica igualment, als efectes oportuns, que l'Alcaldessa, Sra. Pilar Marí Torres, ha procedit a delegar la Presidència de la Mesa de Contractació al Sr. Contantino Larroda Azcoitia.


-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Procediment: Obert
Criteris: Varis criteris d'adjudicació
Termini de presentació d'ofertes: fins el 22 de juliol de 2013
Data enviament anunci a la Comissió Europea: 11 de juny de 2013
Publicació DOUE: 13 de juny de 2013
Data publicació BOE: 27 de juny de 2013
Data publicació BOIB: 2 de juliol de 2013

Enllaç a:
· Plec tècnic
· Plec clàusules administratives
· Quadre de característiques del contracte
· Anunci al DOUE 
· Anunci al BOE 
· Anunci BOIB 
· Quadre de serveis estimats

Exp. Núm. 9/12

"Servei Informació Turística a les Oficines Municipals"

ADJUDICACIÓ
- Entitat: ASTURSERVICIOS LA PRODUCTORA, S.A.L.
- Data: 22 d'octubre de 2013
- Import: setanta-tres mil cinc-cents vint-i-sis euros amb cinquanta cèntims (73.526,50 €)
 -IVA: quinze mil quatre-cents quaranta euros amb cinquanta-set cèntims (15.440,57 €)
-Preu Total: vuitanta-vuit mil nou-cents seixanta-set euros amb set cèntims (88.967,07 €)
-Data formalització contracte: 25 d'octubre de 2013


-----------------------------------------------------------------
Havent-se emès l'informe de les propostes econòmica i tècniques presentades, per part del tècnic, mitjançant la present els informam que s'ha fixat la Mesa de contractació per al proper dia 7 d'octubre de 2013 a les 8:30 hores a les dependències municipals sites al C/ de Canàries, 35, 2º pis, Edifici Sa Colomina, de la ciutat d'Eivissa.


-------------------------------------------------------------
Es comunica que havent-se emès informe per part del tècnic corresponent, s'ha procedit a fixar la data de la Mesa de contractació per al proper dia 27 de setembre de 2013 a les 8:45 hores a les dependències municipals sites al carrer de Canàries núm. 35, 2º pis, de la ciutat d'Eivissa.


--------------------------------------------------------------
En virtut del decret de delegació de data 9 de setembre de 2013, la presidència de les Mesas per aquesta licitació correspondrà al Regidor Delegat Sr. Juan Mayans Cruz, així mateix en virtut del decret d'organització de data 25 de juny de 2013, el vocal Sr. Ignacio Rodrigo Mateo, serà substituit pel Sr. Raimundo Prats Ramos

---------------------------------------------------------------------------
Mitjançant la present es comunica que la Mesa de contractació per a l'obertura de la proposta tècnica avaluable mitjançant judici de valor (sobre 4) s'ha acordat fixar pel dia 19 de juliol de 2013 a les 8: 30 hores a les dependències municipals sites al C/ de Canàries, 35, 2º pis, Edifici Sa Colomina, de la ciutat d'Eivissa.

Es comunica igualment, als efectes oportuns, que l'Alcaldessa, Sra. Pilar Marí Torres, ha procedit a delegar la Presidència de la Mesa de Contractació al Sr. Raimundo Prats Ramón

-------------------------------------------------------
A tenor de les diferents consultes plantejades s'informa, a mode d'aclariment, que:

- davant qualsevol controvèrsia entre la diferent documentació de la licitació, sempre prevaleixeran els plecs de clàusules adminsitratives, del qual forma part el quadre de característiques tècniques, el qual conté aixímateix el quadre de criteris.

- en relació als paràmetres objectius per apreciar valors anormals o desproporcionats (que es fixen a la lletra K del quadre de característiques tècniques), s'entendrà quan la baixada superi el 20% del preu de licitació.

_____________________________ 


Procediment: Obert
Criteris: Varis criteris d'adjudicació
Termini de presentació d'ofertes: fins el 24 de juny de 2013

Enllaç a:
· Plec administratiu
· Plec tècnic
· Quadre característiques del contracte
· BOIB núm. 82 de 8 juny de 2013 (anunci núm. 10.143)

Exp. Núm. 1/13

"Servicio de desinsectación, desratización, desinfección y control de la población de palomas de las vías y espacios públicos del municipio y de sus redes de alcantarillado"

ADJUDICACIÓ
Entitat: ANTICIMEX 3D SANIDAD AMBIENTAL SAU
Data: 3 d'octubre de 2013
Import: seixanta-tres mil setze euros amb vuitanta cèntims ( 63.016,80 €)
IVA: tretze mil dos-cents trenta-tres euros amb cinquanta-tres cèntims (13.233,53 €)
Preu total: setanta-sis mil dos-centa cinquanta euros amb trenta-tres cèntims (76.250,33 €)
Formalització contracte: 7 d'octubre de 2013


-------------------------------------------------------------------------
Havent-se emès informe pels Serveis Tècnics, mitjançant la present es comunica, als efectes oportuns, que s'ha acordat fixar la Mesa de Contractació per al dia 6 d'agost de 2013 a les 10:30 hores a les dependències municipals sites al C/ de Canàries, 35, 2º pis, Edifici Sa Colomina, de la ciutat d'Eivissa.


--------------------------------------------------------------------
Procediment: Obert
Criteris: Varis criteris d'adjudicació
Termini de presentació d'ofertes: fins el 24 de juny de 2013

Enllaç a:
· Plec administratiu
· Plec tècnic
· Quadre característiques del contracte
· BOIB núm. 82 de 8 juny de 2013 (anunci núm. 10.427)

Exp. Núm.: 4/13

"Servei de vigilància i d'atenció al públic al Museu d'Art Contemporani i d'altres centres adscrits"

 - ADJUDICACIÓ

 - Entitat:  VISABREN SERVICIOS GENERALES, S.L.

 - Data: 6 d'agost de 2013

- Import: vuitanta-sis mil dos-cents setze euros amb divuit cèntims (86.216,18 €)

 -IVA:  divuit mil cent cinc euros amb quaranta cèntims (18.105,40 €)

-Preu Total: cent quatre mil tres-cents vint-i-un euros amb cinquanta-vuit cèntims (104.321,58 €)

-Data formalització contracte:  6 d'agost de 2013

---------------------------------------------------------------------------------

Mitjançant la present es comunica que la Mesa de contractació s'ha acordat fixar pel dia 9 de juliol de 2013 a les 8:15 hores a les dependències municipals sites al C/ de Canàries, 35, 2º pis, Edifici Sa Colomina, de la ciutat d'Eivissa.

Es comunica igualment, als efectes oportuns, que l'Alcaldessa, Sra. Pilar Marí Torres, ha procedit a delegar la Presidència de la Mesa de Contractació a la Segona Tinent d'Alcalde, Sra. Catalina Sansano Costa


------------------------------------------------------------------------------------
Atès l'informe emès pels Serveis Tècnics en data 17 de juny de 2013, mitjançant la present es comunica que la Mesa de contractació s'ha acordat fixar pel dia 5 de juliol de 2013 a les 8:15 hores a les dependències municipals sites al C/ de Canàries, 35, 2º pis, Edifici Sa Colomina, de la ciutat d'Eivissa.

Mitjançant la present es comunica igualment, als efectes oportuns, que l'Alcaldessa, Sra. Pilar Marí Torres, ha procedit a delegar la Presidència de la Mesa de Contractació a la Segona Tinent d'Alcalde, Sra. Catalina Sansano Costa


-------------------------------------------------------------------------------------------
Mitjançant la present es comunica que s'ha procedit a modificar l'hora de la pertinent Mesa de contractació per l'obertura d'ofertes (sobres 2 i 3) prevista per al proper dia 17 de juny de 2013, la qual queda establerta a les 9:00 hores a les dependències municipals sites a C/ Canàries, 35, 2ª planta, Edifici Sa Colomina.

------------------------------------------------------------------------------------------
Mitjançant la present es comunica que s'ha procedit a fixar la data de la pertinent Mesa de contractació per l'obertura d'ofertes (sobres 2 i 3) per al proper dia 17 de juny de 2013 a les 10:30 hores a les dependències municipals sites a C/ Canàries, 35, 2ª planta, Edifici Sa Colomina

------------------------------------------------------------------------------------------
Procediment: Obert
Criteris: Varis criteris d'adjudicació
Termini de presentació d'ofertes: fins el 3 de juny de 2013
Enllaç a:
· Plec de clàusules administratives particulars
· Plec de condicions tècniques
· Quadre de característiques del contracte
· BOIB núm. 70 del 18 de maig de 2013