Agost 03, 2021

ajuntamentdaltvila

Comissió Turisme GCPHEEl Grup de Ciutats Patrimoni de la Humanitat tanca l'any amb nous projectes de promoció turística per 2021.

El president del Grup de Ciutats Patrimoni de la Humanitat i alcalde d'Eivissa, Rafael Ruiz, presideix l'última Comissió de Turisme de l'any, en què es fa balanç de la campanya turística més potent del Grup en la seua història i s'afronten els nous projectes per 2021.

Eivissa, dimarts 15 de desembre de 2020.- El president del Grup de Ciutats Patrimoni de la Humanitat d'Espanya i alcalde d'Eivissa, Rafael Ruiz, ha presentat avui el balanç de 2020 davant la Comissió de Turisme, en què ha afirmat que "el Grup ha realitzat la campanya de comunicació més potent de la seua història i, a més, ha portat endavant tots els seus esdeveniments amb garanties de seguretat. De cara a 2021, continuarem amb un pla operatiu flexible i adaptat a un escenari canviant, però que comptarà amb una nova campanya promocional de les 15 Ciutats Patrimoni de la Humanitat com a destinacions monumentals, ciutats no massificades que ofereixen seguretat i que, a més, donen la benvinguda als visitants, amb una aposta rotunda per la cultura, amb entorns naturals privilegiats i amb una oferta turística molt rica i variada, que representa la marca Espanya a tot el món".

En l'última reunió com a president de la Comissió de Turisme, Rafael Ruiz ha recordat que, abans que acabi l'any, el Grup ja tendrà el Pla Estratègic post-Covid, finançat per la Secretaria d'Estat de Turisme (Setur), que permetrà abordar els grans desafiaments de 2021 amb mesures concretes per impulsar la reactivació. A més, el proper dijous 17 de desembre, el Grup signa la seua adhesió a la Xarxa de Destinacions Intel·ligents: "El Grup està en constant adaptació davant els reptes de futur. El nostre objectiu és reforçar l'excel·lent relació amb la Setur i sol·licitar el seu suport en els fons d'ajuda de la Comissió Europea post-Covid19, per a projectes com el desenvolupament d'una nova pàgina web, la realització de nou material promocional audiovisual i la comercialització i accions de comarketing amb una agència de viatges nacional de referència per a les nostres destinacions", ha explicat als regidors de Turisme de les 15 Ciutats.

Enllaç a:
· Nota de premsa completa