abril 27, 2024

ajuntamentdaltvila

L’Ajuntament d’Eivissa ja ha publicat les bases per a la concessió de parades de venda de productes alimentaris i artesans a la Fira Medieval d’Eivissa 2024. El termini de presentació finalitzarà el 2 d’abril i es concedirà el permís a un màxim de 70 parades, segons ha informat el regidor de Festes, Participació i Barris, Francisco Torres, qui ha explicat que, com a novetat d’aquesta edició, el passeig de Vara de Rey i Es Martell, al port d’Eivissa, es convertiran també en escenaris d'una festa multitudinària que cada any visiten milers de persones, entre residents i turistes.

Poden sol·licitar la concessió de parades de venda a la Fira Medieval de 2024, que tindrà lloc els dies 9, 10, 11 i 12 de maig de 2024, les persones residents empadronades amb una antiguitat d’almenys un any (des de la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds) en una localitat de les Illes Pitiüses i que estiguin compreses dins d’alguns dels següents apartats:


- Persones fabricadores i comerciants de productes alimentaris que, per les seves característiques i originalitat, l’Ajuntament d’Eivissa consideri adequat per a aquesta fira.


- Artesans/es de mercaderies adequades al tipus de fira medieval que es recrea, es valorarà com a mèrit i tendran preferència en la seva selecció sempre que la mercaderia i/o lloc guardi alguna relació amb el medieval o renaixentista.


- Altres venedors que no siguin artesans/es que vulguin participar en la fira medieval sempre que la mercaderia guardi alguna relació amb el medieval o renaixentista.


A més, es tindran en compte les característiques de la mercaderia i l’ambientació de la parada, que procurin reflectir les cultures cristiana, àrab i sefardita de l’època medieval i renaixentista. Totes les parades han de ser aportades per les persones venedores i tenir la seua pròpia estructura i coberta, a més de la decoració adequada a l'època medieval. L'Ajuntament no aportarà cap estructura, taules, cadires ni cobertes per a les parades de les persones participants.

Sobre el lloc, forma i termini de les sol·licituds, les persones interessades podran presentar-les pesencialment, al Registre d’entrada de l’Ajuntament d’Eivissa en les oficines del SAC, c. de Canàries, núm. 35, en horari de 8.30 h fins a les 14.00 h de dilluns a divendres, tot això sense perjudici del que disposa l’article 16.4 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, de procediment administratiu comú de les administracions publiques; i electrònicament, a la Seu electrònica del l’Ajuntament d’Eivissa (https://eivissa.sedelectronica.es). És necessari disposar d’identitat electrònica (certificat digital o clave).

Tota la informació està disponible a la pàgina web de l ‘Ajuntament d’Eivissa, www.eivissa.es, i a la seu electrònica, https://eivissa.sedelectronica.es .

Wpp