A l'ajuntament d'Eivissa podeu relacionar-vos a traves de les seus per: recuperar documents, obtenir informació dels tràmits administratius, descarregar-vos formularis o consultar l'estat dels expedients que heu iniciat telemàticament, entre d'altres serveis. En qualsevol moment podeu triar si voleu veure la informació en català o castellà.
La plataforma Línea verda té per objectiu agilitar el procés de millora de qualsevol aspecte relacionat amb l’espai comú, qualsevol ciutadà/ciutadana pot comunicar incidències en la vía pública. El tipus d’incidència pot estar relacionada amb l’enllumenat públic, la neteja viària, la recollida de residus, el mobiliari urbà, els espais enjardinats, l’arbrat, la xarxa de clavegueram, el paviment de vorera i calçada, les baranes, la senyalització de trànsit, els pilons, els miralls, les bandes reductores de velocitat i els semàfors.
Contacte telefònic
Atenció ciutadana
Centraleta de l'ajuntament CETIS - telèfon: 971397600 Atenció telefònica d'octubre a juny de dilluns a divendres de 9.00 a 14.00 hores. Juliol i agost: de dilluns a divendres de 8.30 a 13.30 hores.
Centraleta de Policia Local - telèfon: 971397550 Atenció telefònica de tots els dies de la setmana 24h. Oficines - de dilluns a divendres de 8.00 a 14.00
Centraleta de l'ajuntament Dalt Vila - telèfon: 971397500 Centraleta de l'ajuntament Can Botino - telèfon: 971397650 Atenció telefònicad'octubre a juny de dilluns a divendres de 8.00 a 15.00 Juliol i agost: de dilluns a divendres de 8.30 a 14.00 hores.
Telèfons d'emergències
Oficines d'atenció departamentals
Contacte presencial
Podeu comunicar-vos presencialment a les oficines d'atenció a la ciutadania o departamentals